Całkowita koncentracja

imagesTeraz na trochę postaram się wyłączyć, choć może jak znajdę chwilę to dodam kilka ciekawych wpisów, nie chce jednak by szkolenie skałkowe zaniżyło poziom, dlatego będę się skupiał wyłącznie na jego prowadzeniu. Tutaj postanowiłem również stworzyć inny blog, na innej platformie, gdzie będzie opisywana odzież górska, zwyczajnie w takim miejscu tworzy się zbyt wiele zamieszanie. Wolałbym, by ta strona dotyczyła kursów i szkoleń jakie można zrealizować nie tylko dzięki mojej osobie, ale wszystkim instruktorom posiadającym odpowiednie uprawnienia. Zawsze zresztą powtarzam, że przed moją osobą jeszcze bardzo długa droga jeśli chodzi o podnoszenie swoich kwalifikacji, zatem na pewno praca nad samym sobą, jest warta w tym przypadku skoncentrowania się nad nią. Postaram się również wspominać o zawodach, gdzie szkolenia wysokościowe mogą być bardzo przydatne, a w niektórych przypadkach są niemal niezbędne do złożenia jakiejkolwiek aplikacji. Nie wiem czy uda mi się jednak kreować odpowiednie standardy cenowe, tutaj wolałbym raczej nie informować o kosztach jakie trzeba ponieść, choćby z tego powodu by niepotrzebnie nie wzbudzać w tym przypadku zainteresowania konkurencyjnych podmiotów. Jednak przedstawię kilka razy zbliżony cennik, no i miejsca gdzie takie szkolenie można odbyć, oczywiście nie wspomnę o sobie, co chyba oczywiste. Mam nadzieję, że nowa forma prowadzenia tego bloga, sprawi, że spojrzycie na pryzmat opisywanych kursów i szkoleń, z zupełnie innej, nieznanej wam dotychczas perspektywy.

 

Dodaj komentarz