Wszystko jest warte swej ceny

obrazek (6)Na pewno każde szkolenie które się odbywa, czy kurs jaki się kończy, jest zawsze warte swojej ceny, i nie zawsze chodzi tutaj o finansowy aspekt. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo szkolenie wysokogórskie, może im się przydać nie tylko w ich zawodowym życiu, ale również prywatnym. Choć trudno w to uwierzyć, zazwyczaj gdy pytam się o powodów zrealizowania kursu, to zazwyczaj słyszę, że jest to spełnienie celów prywatnych, coś w sferze marzeń. Nie jestem sceptycznie nastawionych do takiego zachowania czy posunięcia, kolejnego kroku naszego indywidualnego rozwoju, nawet mnie moi drodzy to w żaden sposób nie zaskakuje. Sam bardzo dobrze pamiętam, choć źle podawać siebie za przykład, jak zdecydowałem się na pierwsze szkolenie wysokościowe. To wtedy było coś, trudno może zrozumieć moje podejście spoglądając z pryzmatu czasu na to co działo się kilka lat temu i teraz, wiem, że takie porównania nie zawsze mają sens. Zawsze każdego interesuje co to był za kurs, były to uprawnienia coś na dzisiejszy styl tych, jakie zapewniają szkolenia do pracy na wysokościach. Pozwoliły mi one na znalezienie dobrej pracy, choć już dużo wcześniej bez takich kwalifikacji pracowałem to tu, to tam, i nie czułem się wtedy jakoś moralnie czy etycznie źle. Z prostego powodu, w okresie kiedy ja zdobywałem takie uprawnienia, na rynku mało kto posiadał w swojej ofercie szkolenia do pracy na wysokościach, można powiedzieć, że to było coś, co pozostawiło we mnie dużo pozytywnego i ciepłego wspomnienia. Był to też początek mojej drogi, do obecnego stylu życia, czyli organizowania i prowadzenia takich kursów, choć jeszcze nie posiadam wszystkich uprawnień jakie są mi niezbędne, to jednak nie poddaje się, wręcz przeciwnie systematycznie dążę do określonego celu. Jestem zdania, że każdy z nas, ma w swoim własnym priorytecie zawodowym coś do osiągnięcia, ja nie czuje abym w jakikolwiek sposób zaspokoił swoje indywidualne ambicję, zwyczajnie nie poczułem satysfakcji czy zmęczenia. Wiem, że nie każdego życie takie jak moje by interesowało, postanowiłem jednak nie patrzeć na innych, i to dobra droga, którą realizuje systematycznie już od bardzo dawna.

Dodaj komentarz