Ostatnie przygotowania i zaczynamy

07012013111829-ef88a169caa5e1e71507693d2362a992_originalNawet nie wiecie jak ciesze się, że kurs który miał być przeprowadzony w zeszłym roku, w końcu dojdzie do skutku. Czekałem dość długo, aż uda się zrealizować szkolenie skałkowe, jednak nie chciałem nic robić wbrew pewnym zasadom, między innymi bezpieczeństwa. Teraz przeprowadzam dość ciekawe i innowacyjne rozwiązanie o którym miałem już przyjemność wspomnieć. Chodzi o przeprowadzenie w jednym miejscu również innego kursu, prowadzonego przez instruktora, z którym miałem już wcześniej okazję zapoznać się i współpracować. Prowadzi on szkolenia wysokogórskie wystarczająco długo, by można było z nim rozpocząć takie dość innowacyjne rozwiązanie. Nie zapominamy przy tym o zasadach bezpieczeństwa, nie oszukujmy się są one najważniejsze. Na pewno nie zdecydowałbym się prowadzić szkolenie skałkowe, gdyby nie pewność, że nie zaniżę przy tym jakości kursu który będę realizował wraz z osobami które za niego zapłaciły. Wiem, że nie wszyscy rozumieją co mam na myśli, ale może to lepiej, postanowiłem też wyłączyć komentarze, odpisuje tylko na tym blogu tym, którzy piszą naprawdę bardzo mądrze, i po ludzku, bez żadnych wyzwisk czy zawistnych opinii. Jak mówiłem bloga tworzę dla siebie, i przekazuje sobie tutaj własne przemyślenia, które interesują coraz więcej osób. Postaram się w miarę wolnego czasu, pisać więcej o asortymencie górskim, co chyba najbardziej interesuje odbiorców tego bloga, i co wcale mnie nie zaskakuje wręcz przeciwnie. Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak szykować się do wyjazdu, planowany jest on w połowie miesiąca, wszystko zależy od pogody.

 

Dodaj komentarz